Wat ik voor jouw organisatie kan betekenen...

Graag werk ik samen met organisaties aan communicatie die impact maakt én samenwerking versterkt. Met een creatieve en hands-on werkwijze (zoals design thinking) boeken we snel resultaat en bouwen aan duurzame vooruitgang. Samen maken we communicatie die raakt en verbindt.

 Voorbeelden van diensten:

  • Publiekscampagnes
    Van concept tot uitvoering, ik ontwikkel en coördineer grootschalige campagnes die jouw boodschap effectief overbrengen via de juiste kanalen. Voor gedragscampagnes gebruik ik bijvoorbeeld de CASI-methodiek van Rijksoverheid.
  • Ontwikkelen strategie voor teams events en communicatie
    Ik ontwikkel en implementeer strategieën voor en met teams communicatie, marketing en / of events. Uitgangspunt hierbij zijn de strategische doelen van de organisatie. En het opbouwen van vertrouwen binnen het team, het formuleren van de rollen en deze wijze waarop er wordt bijgedragen aan deze doelen.
  • Ondersteuning bij corporate identity trajecten 
    Als we ontdekt hebben wat de organisatie echt onderscheid, ondersteun ik graag bij de doorvertaling naar gedrag, communicatie en symboliek binnen een organisatie. Waarbij met communicatie kan worden onderstreept wat in het gedrag is terug te zien. Hiervoor gebruik ik graag het model van Brikigt & Stadler.
  • Communicatie bij (digitale) transformaties
    Om te zorgen dat iedereen aangehaakt blijft, versterk ik desgewenst de communicatie tijdens verandertrajecten door een duidelijke strategie en samenwerking met stakeholders. Super belangrijk om hierbij ook oog te hebben voor de onderstroom!
  • Stakeholdermanagement
    Ik verbind mensen, teams en externe partners om projecten tot een succes te maken en goed stakeholdermanagement kan hier enorm bij helpen. Graag werk ik bijvoorbeeld met de stakeholderanalyse van Factor C die inzicht geeft in de belangen en het vertrouwen.
  • Strategisch communicatieadvies
    En natuurlijk ik je ook graag met het helder formuleren van kernboodschap(en) en deze te vertalen deze naar een strategie die past bij jouw doelen en doelgroep. Voor het maken van een verhaal over je organisatie of merk, kunnen we bijvoorbeeld het Golden Circle model inzetten.
Samen kiezen we een aanpak die werkt. Wil je meer weten? Neem gerust contact op.